• (Android/iOS) TMNT: Mutant Madness kodar många uthållighet

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ TMNT: Mutant Madness IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ kodar många uthållighet ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ TMNT: Mutant Madness 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Det var kul i början. Sen senare i spelet blev det tråkigt. Jag spelade spel liknande det här. Jag vet att väntan är en del av processen, men några av priserna för föremålen är bara löjliga och inte värda att köpa. Och vad ska du göra med bara 50 tokens om dagen? Även efter att ha sparat i en månad har du bokstavligen inte tillräckligt för att köpa något på den svarta marknaden.

    Spelet är roligt, men du träffar VÄLDIGT snabbt en betalvägg där du inte kan gå upp i nivå snabbt och det finns egentligen inget sätt att få resurser förutom att vänta. Multiplayern är djupt defekt, eftersom varje gång jag förlorade måste jag möta exakt samma motståndare tills jag vinner... Jag har fastnat i samma lag som är 3000 power över mig i över en vecka, och jag är utvecklas så långsamt att det kommer att dröja en månad innan jag faktiskt kan besegra dem. Vad är poängen? Stora designbrister här.

    Hmm, så jag kan inte spela om nivåerna för att gå upp i nivå... Eller har jag missat något? Så när jag fastnar på en scen, vad ska jag göra för att fortsätta? Uppdatering: snabb respons vid kontakt med support. Det finns fortfarande mycket att fixa med spelet men att få en stark start!

    Wow, det är bättre än det ser ut

    Spelet är bra men det finns mycket stor vägg för att nå 5 * hjältar. De är för dyra och mycket långsamma för att få dem. Spelmekanismen är verkligen slumpmässigt så att du kan förlora eller vinna mot samma lag utan några förändringar! (Men spelet är vänligt med F2P så du skulle ha kul)

    Jag älskar sköldpaddorna, men att ständigt ha funktioner som inte fungerar, massor av buggar, utvecklare har en prioriteringslista över saker de vill implementera som inte matchar vad spelarna vill ha. Visual UI och konst är det enda som uppdateras och de är inte tilltalande och gör spelet mer klumpigt. Vid det här laget skulle jag inte rekommendera

    Utan något sätt att upprepa tidigare avslutade nivåer för resurser, tvingas du vänta flera dagar för att få tillräckligt med nivå för dina karaktärer. Jag har varit avspärrad i flera dagar på nivå 5-10 eftersom jag behöver öka mina karaktärer efter en enorm svårighetspik. Det finns potential här men det är inte i närheten redo för dedikerade spelare på lång sikt.

    Wow mitt första inlägg raderades och blockerade mitt första ändringsförslag rätt! Utvecklare vill inte höra vad du har att säga. De vill att du ska betala pengar för att lyckas i detta spel! Du toppar på nivå 200 med ett nivå 3-tecken. Nivå 4 karaktär efter att ha nått 200 är det absurt hur mycket vätska du behöver för att uppgradera din karaktär. Det är där pengarna kommer in och den nya uppdateringen är hemsk, spelet blev mer kiddish.

    Var tvungen att redigera min recension på grund av att spelet glappade och inte fick min hjälte efter att ha spenderat hjälteblocket som jag tjänade. Rapporterade problemet till Kongrate och fick mejl om att de kollade mitt konto och sa att det var ett grafiskt fel och att jag fick hjälten. Eftersom det var en dubblett kan jag inte vara säker på om jag verkligen fick en hjälte för mina block eftersom jag inte har fått NÅGOT bevis på att jag fick hjälten. En enkel lösning på detta skulle vara att ta den 2-stjärniga dubbletten från mig och ge mig tillbaka mina block!!

    BARA ONLINE. Fantastiskt universum, grafik och animationer, en sorts historia med seriekänsla, superbra idéer, men spelet är väldigt begränsat. Värst, det finns inget GamePlay, bara autoplay. Klassiskt onlinespel där du samlar skärvor och andra saker att förbättra. Inget intressant. Bra för lata, barn eller att slösa tid på att titta på samma slagsmål om och om igen. Det förtjänar ett RIKTIGT gameplay där du faktiskt trycker på knappar för att vinna.

    Vad synd. Det visuella är mycket trevligt men kodimplementeringen är mycket dålig. Appen kraschar varje minut eller hänger sig under längre perioder, ibland några minuter som gör spelet ospelbart. Verkar vara en koppling mellan bildkonstnärer och utvecklarna som satt ihop spelet. Skulle gärna spela igen när koden har förbättrats. Men just nu finns det stora luckor i speloptimeringen.

    Älskar faktiskt det här spelet. Men man springer snabbt in i en vägg. Du kan inte välja nivåer att spela, vilket förväntas med denna stil. Men som sådan kan du bara gå så långt innan du bara inte kan spela längre. 3-stjärnigt lag lvls 70-90. De enda uppgifterna jag har är att få dem till 100 & 110. Daglig mängd läcker knappt tillräckligt för att nå en enda nivå. Och inte tillräckligt stark för att avancera genom nivåer. Tvingar mig att antingen sluta spela eller tömma bankkontot.

    Fruktansvärd parning i arenan, du går från att slåss runt samma kraft en omgång till att dubbla din kraft nästa. Det här företaget bryr sig inte, det är därför det spel försvinner! De räknar åtminstone inte mina pengar!

    Det var riktigt bra eftersom det var riktigt utmanande och folk gillade det inte eftersom de var lata och jag gillar Nickelodeon.

    Efter att ha spelat det här spelet på min surfplatta ville jag också lägga det på min telefon. Det får mig att börja om. De flesta andra spel laddar upp min profil och låter mig börja där jag slutade. Det loggar in mig på Google play men får mig ändå att börja från början. Borde vara ett alternativ för att ladda ditt konto istället för att starta om dig

    TMNT: Mutant Madness როლური თამაშები oivt

    Än så länge är allt bra. Det är roligt men känns lite enkelt, vilket inte är en dålig sak. Men jag önskar att striderna tog lite mer strategi, än så länge känns det som att det inte spelar någon roll vilka karaktärer jag använder eftersom jag inte kan se så stor skillnad. Om karaktärer hade klasser som tank och healer och dps skulle det kanske ge mig mer anledning att bry mig om vem jag använder och när. Som barn på 80-talet älskar jag att det är baserat på den gamla tecknade filmen och arkadspelet, så jag får den där nostalgikänslan så det finns det

    Kan inte ens få spelet att ladda.

    TMNT: Mutant Madness Rollespil ztue

    Var inne på det här spelet, men sedan jag fick en ny telefon, tappade allt. Hade inte ett kongregate kopplat, och nu när jag laddar ner det igen kommer jag inte att bifoga en nu eller logga in på något sätt. Var tvungen att avinstallera eftersom jag inte vill behöva börja om från början, galet att det inte finns ett enklare sätt att återfå din data

    TMNT: Mutant Madness როლური თამაშები oivt

    Har spelat sedan lanseringen. Spelade genom de första 3 säsongerna, samtidigt som jag köpte alla 3 pass. Spela inte det här spelet. 100 % pengar. Du kommer till en punkt där det enda du kan göra är att titta på annons efter annons eller släppa ännu mer pengar. Så småningom kommer du att behöva släppa pengar bara för att avsluta ett dagligt uppdrag (nivå upp ett rum). Spela inte. Bara ett kontantgrepp. Hade så mycket potential.

    Försvinnande framsteg!!!!!! Slösa inte din tid!

    TMNT: Mutant Madness Rollespil ztue

    Detta är en lön för att vinna erfarenhet. Även om jag älskar retrokul från när jag var liten, kraschar det här spelet mer än vad som händer på ett rivningsderby. Det här spelet fortfarande, och känns starkt som att det fortfarande är i tidig beta. Värt mödan om du kan komma förbi lönen för att vinna och stora mängder krascher.

    I början var det bra nu är det en besvikelse, belöningarna är inte så stora och det är om de går igenom varje gång jag spelar och trail pop's up och du väntar på att få belöningar det misslyckas och du förlorar det och belöningar får du det gör' inte göra någonting och så vidare. Jag funderar bara på att ta bort spelet.

    Spelet har en otäck vana att krascha någonstans mellan den andra och femte PVP-striden. Skärmen laddar de lila övergångspanelerna, bara för att aldrig ladda ner dem oavsett hur länge jag väntar. Det här har kostat mig tre strider hittills. Jag älskar grafiken, soundtracket, speldesignen och miniserierna är söta, men priset för stridspasset är overkligt.


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :